Niezły kanał

Ostatnim razem (Dawno temu, gdzieś o tu) przedstawiłam wam cztery całkiem ciekawe kanały. "Historia bez cenzury" "Ale historia", "Emce kwadrat", oraz "Mówiąc inaczej". Tym razem planuje pokazać kilka vlogów z recenzjami książkowymi.

Wielki BUK
Tu traficie na klasykę i na grozę, czy horror. Mało tu młodzieżówek, czy książek dziecinnych. Minus: przeraża mnie nieco uśmiech prowadzącej program, jej entuzjazm, ale cenie jej profesjonalizm. Odcinki nie są jakąś niespójną paplaniną. Jest porządek, kolejność. Oceny są obiektywne, bez nadmiernych ochów i achów.
Wybrany przeze mnie odcinek, jest na swój sposób oryginalny ;>.


Book reviews by Anita
Jeśli ta osoba nie zarazi was pasją do czytania, to ja chyba już nie wiem kto. Tu są emocję, miłość i nienawiść. Przytulanie i rzucanie książkami. Trzymanie ich przez rękawiczkę, lub iście dziecięcy zachwyt (nie tylko treścią, ale i powierzchownością książki), mimo ze autorka bloga nastolatką już nie jest. Znaleźć tu można młodzieżówki, ale i klasykę, romansy, powieści płaszcza i szpady.


Więcej ksiażków
Młoda dziewczyna, więc tu już głównie młodzieżówki fantasy. Bez nachalnych romansów, bez lektur, o ile się orientuje... Często filmiki robione z wyobraźnią i dość naturalne, ciekawie. Co tu jeszcze...


Możliwe że już znacie te strony, ale podobnie myślałam przedstawiając wcześniejsze kanały, a jednak...
Gdybyście je jednak znali to przynajmniej wiecie, który z vlogów podoba mi si najbardziej i co o nich myślę... kto wie może to coś wniesie w wasze życie.



Komentarze

  1. Nominowałam Cię do LBA. Więcej u mnie :http://ksiazki-jak-narkotyk-zaczytana.blogspot.com/2015/10/pierwsza-nominacja-lba.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co trzeba przeczytać ? 24 z 100

Łączna liczba wyświetleń